Frakt, retur og levering

Frakt, levering og retur

 

Forsendelse og pris

Vi bruker Bring som vår transportør av alle ordre som blir gjennomført hos Trendhuset.no.
Vi leverer til hele Norge inkludert Svalbard og Jan Mayen. Dersom du bor på Svalbard eller Jan Mayen ber vi deg kontakte oss, da dette kan medføre en ekstra frakt kostnad.
Vi har fast frakt på 99,- og gratis frakt over 1200,-. Enkelte varer er kun tilgjengelig som »hent i butikk» men dersom du kontakter oss kan vi se på fraktmuligheter.
Du kan enkelt klikke hjem dine favoritter i nettbutikken og hente i butikk. Dersom du velger »hent i butikk» får du en sms når varen er klar til henting.
Vi tar forbehold om mulige feil i lagerbeholdning. Dersom en vare som ikke finnes på lager blir kjøpt av kunden, vil beløpet for varen bli tilbakeført til kunden ved første anledning.
Alle priser er oppgitt med moms inkl. på 25% og 15%.

 

Angrefrist og retur

Angrerettloven gjelder ved alle kjøp forbruker foretar i Trendhusets nettbutikk. Forbruker har 14 dagers full returrett og dersom du ønsker benytter deg av dette sender du varene i retur sammen med angreskjema.
Dersom varen blir skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst samme dag. Send da en mail til nettbutikk@trendhuset.no merk med «Skadet vare» og legg ved bilder av produktet.
Hvis du ikke har mottatt angreskjemaet, kan du selv finne det på http://www.signform.no/dss/statlige-blanketter?view=form&id=1097.
Returskjemaet fylles ut og sendes med pakken. Returkostnadene må selv dekkes av kjøper.

Bytte i butikk: Du kan fritt bytte varen i våre fysiske butikker, forutsatt at du tar med deg kvitteringen til butikken, at varen er i original emballasje, ubrukt og i sin opprinnelige stand. Dersom du velger å bytte varen i butikk, kan du bytte til hvilken som helst annen vare i butikken. Finner du ikke noe i butikken som du ønsker å ta med deg hjem, får du pengene i retur mot fremvist kjøpskvittering/faktura. Dette blir da refundert via Klarna.

 

Uavhentede pakker

Uavhentede pakker gir ekstra gebyrer. Hent heller pakken din og send den i retur dersom varen ikke er ønskelig lenger.
Posten setter en hentefrist på 14 dager ifra pakken ankommer postkontoret. De sender ut hentemeldinger på sms og e-mail.
Her får man opptil fire hentemeldinger. Posten er strenge på å forlenge denne hentefristen, så det er svært viktig at
man henter ut pakken innen fristen!
Etter 14 dager sendes pakken automatisk i retur til oss. Ordren vil da bli behandlet som en uavhentet ordre.
Ved uavhentede pakker, uavhengig av årsak, påløper et uavhentetgebyr på opptil kr. 500, for å dekke våre og
Postens kostnader (kostnader ved å skaffe varen, ekspedisjon av Posten, frakt og ekspedisjon av oss).
Å krysse av for ”nektet mottatt” for å returnere pakken er ikke en tillatt praksis og pakken regnes da som uavhentet, med påfølgende gebyr.

Adresseforandring

Vi sender pakker som »pakke i postkassen» og for å kunne motta pakker i postkassen er det viktig å være registrert på adressen i Posten sine registre, samt ha navn på postkassen.
For din og vår sikkerhet må du selv gå inn på mine sider på www.posten.no for å sjekke at du er riktig registrert.
Vi sender dine varer til den registrerte addressen på din ordre når vi har mottatt din betaling.
Dersom vi får ordren i retur pga.feil adr eller forandret adresse blir du fakturert for opptil 500,- i omkostninger.
Det er mulig å forandre ønsket leveringsaddresse før du går til kassen.